24 octubre 2006

Cal tallar-se el cabell per estar més còmoda quan s'està embarassada?


Sí amics sí, estic embarassada, sóc la única que ho pot estar de tots nosaltres així que només us mig sorprendrà la noticia, de fet el padrí ja ho ha comunicat. Lo sapevo i jo ens vam assabentar un dia de pluja a Manhattan... dos predictors van confirmar-ho. Li asseguro al meu amic Sallanworld, però, que quan li preguntava sobre les conseqüències de la meva futura maternitat encara no sabia que ho estava - i ho estava - tal i com indicava el meu consum de cervesses i cigarretes desmesurat, com de costum. Costum que se m'ha acabat - bé reduit- ens els propers 8 mesos, un mes ja ha passat... Ara, no us preocupeu, sobretot tu Michaleen Flynn, que agafaré el ritme ràpid un cop em recuperi del trasvals ... La vida et canvia, és absurd dir el contari, però jo no canviaré o si més no ho intentaré, en certes coses... així que amics meus podeu estar segurs que no em tallaré el cabell per estar més comoda un cop arribi - espero que arribi - la nostra criatura ...


6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Enhorabona!!!
Espero que tot vagi sobre rodes i siguis molt feliç!!!

Per cert sobre un comentari que vas fer a casa de F. sobre que una persona et "desarma" quan està molt contenta o trista o quan plora... Vigila, els nens jugen constantment amb això per fer el que volen amb els pares.
Salutacions!!!

5:13 p. m.  
Blogger Jove Kovic said...

Felicitats, espero que tingui un bon embaraç, i una maternitat millor encara.

9:02 p. m.  
Blogger syzygy said...

Moltes gràcies, us aniré informant de l'evolució del "tema" ;) Ai quina por, "lo que se ma avecina"!!!!!

7:47 a. m.  
Blogger SallanWorld said...

Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats!

Espero que tot vagi molt bé!

Per ara ho portes millor que la infanta Letizia Ortic!

12:57 p. m.  
Blogger SallanWorld said...

Ah! I mol important!

NO ET TALLIS EL CABELL!!!!

12:57 p. m.  
Blogger syzygy said...

Bieeeeeen ja us heu enterat!!!! Espero que aporteu entre tots dos una mica de coneixements i "vicis" a la criatura.
Ens veiem aquest finde?!?

1:26 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home